kızlar 11 gün önce reglim bitti, dün test yaptım negatif çıktı ama 3-4 gündür kasık ağrım var bazen sağdan bazen soldan ağrıyor. apple sağlık yumurtlama zamanını 4 şubat ve 9 şubat arası gösteriyor ovülasyon testi almadım o yüzden pek emin değilim sizce en doğru birliktelik ne zaman olur tahmininizce merak ediyorum