zeyno_naz32 Merhabalar doğumuma 40 gün kaldı doğum sonrası emzirmede de güvenli olduğu için korunma olarak deri altı implantı düşünüyorum doktorumunda tavsiyesi ile bunu tecrübe edenleriniz var mı yan etkileri nasıl acaba