Duyguzun Dün gittim doktora 3.100 gram olmuş, bebeğimin başı biraz daha aşağı inmiş dedi doktorum, ne yapsam doğum kanalına girer? Çok kilo aldırmadan doğurmak istiyorum, kiloşu olursa doğuramam diye düşünüyorum. Sizde durum ne?
deletedmom43191 Duyguzun çok hareket et bol yürüyüş yap merdiven in çık ilişkiye gir bunlar hep doğuma yardımcı şeyler yerleri elinle sil
Sehrbn_ Duyguzun aynıyız 37+1 bende pazartesi kontrol ve sezeryan günü alıcam 38 de alırız demişti ama bakalım ..
Rabiaa3404 Duyguzun 37+2 pazartesi kontrolüm var kaç kilo olmuş ne durumda hiç bilmiyorum merak ediyorum çok heyecanlı artik doğurmak istiyorum
Duyguzun deletedmom43191 gün içinde hareketliyim zaten ama demekki yeterli değil. Normalden biraz daha yürüyeyim
Duyguzun NurABE 36 haftalıkken gittiğimde 2.600 gramdı, doktor iyi dedi ama ben biraz az bulmuştum, hergün yoğurt havuç mor lahana tükettim. Meyve zaten yiyordum her akşam. 1 hafta sonra 500 gr almış. Yoğurt çok etkili diye düşünüyorum açıkcası. Öyle düzenli yeme alışkanlığım yok. Az bulduğum zaman o hafta dikkat ediyorum sadece😄
Hacerc 37+2 olduk bugün kontrolüm var çatı muayenesi olucam sanırım ve vajinal varislerim var onlara bakılacak aşırı gerginim. 3 4 gündür ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor 🥹