Bugün yatisim verilecek. 41+0 iz. Acilmam üç gün önce hiç yoktu..haftalrrdir nstde de çıkan düzensiz sancılar çekiyorum ama sonuç yok. Bugün doğumu başlatacaklar. Suni sancı ile sıfırdan açılma olup normal doğum olur mu bilemiyorum. Hep normal doğum istemiştim ama artık hayirlisi, sağlıklı ve kolay olanı hangisi olacaksa o olsun diyorum. Doğumdan korkmuyorum ama saatlerce suni sancısı çekip sezeryana alınıp bir de doğum sonrası sezeryan sıkıntılarını yaşamaktan biraz korkuyorum. Dualarınızı esirgemeyin. Allah’ım.hepimizin yardımcısı olsun inşallah