Ozdemiryksl Arkadaşlar sağ bacağımın üstüne basamıyorum. Normal dururken acı ya da ağrı yok. Yürürken oluyor. Tavsiye edeceğiniz bir yöntem var mı? Sizde de oldu mu bu haftalarda