Rabiul Gzemmsvr ilk haftalarda yapılıyor sonra 20. Haftalarda yapılıyor. Uyuşmazlık varsa bile eşinizden etkilenmediyseniz iğne vurulmuyorsunuz
Gskcmz Gzemmsvr bebek doğduktan sonra bakılıyor eğer bebeğin kan grubu anneyle aynı ise iğne vurmuyorlar eğer aynı değilse iğne vuruluyor
deletedmom43191 Gskcmz aynen öyle ben 0 negatifim iki oğlumda 0 pozitif hem gebelikte hem doğumdan çıkınca oldum bu gebeligimde de oldum doğunca olacak miyim doğumdan sonra belli olur
Gskcmz deletedmom43191 benimde ilk gebeliğim öyle oldu hem gebe iken hemde doğum sonrası iğne yapıldı şimdi de ikinciye gebeyim doğum öncesi iğneyi oldum ikinci iğne bebeğin kanına bağlı
Gzemmsvr @deletedmom43191 benim kan grubum 0 rh negatif eşim de pozitif uyuşmazlık var hamileliğimin başında bi pembe lekelenme olmuştu o zaman progestan igne yaptılar.. Şimdi kan uyuşmazlığı testi dediğiniz haftalarda yapılacak ya nasıl bi işlem yapıyorlar ki
Rabiul Gzemmsvr test vermedin mi ? Kan aldı doktorum bizimde uyuşmazlık var eşimden etkilenmedim o yüzden iğne olmadım kızımda negatif doğdu oda olmadı