elalara Kızlar selam. Henüz 7 haftalık gebeyim göbek için daha erken olduğunu biliyorum. 16-20 hafta gibi belirginleşiyor diyorlar. Sizin göbeğiniz ne zaman dışarıdan hamile olduğunuzu anlayacakları seviyeye geldi? 🌹
mehtapbayarr elalara ben nedense o göbüsü bir an önce görmek istiyorum.. hürrem sultan gibi gebeyim ben diye diye gezmek istiyorum 😁
elalara user5213269953 Sizin son haftalara doğru coşacak belli ki 😊 bazen iç karın genişse çok geç belli olabiliyor
Hulu61 3 aya kadar ufak bir şişlik oluyor karında o geçince 20 haftada iyice anlaşılır gebe olunduğu yani en azından benim öyle oldu
Gltn_26 Bende 7 haftalık hamileyim 2.bebegim olcak ilkinde 6.ayda çıkmaya başlamıştı:) 2.lerde daha erken belli olurmuş:)
Ranni Gltn_26 ay evet bende böyle düşünüyorum ilkinde 6 ay çıkmadı şimdi 10 haftalık hamileyim hızla şişiyor
Nadiya07 Valla iç karnınızın büyüklüğüne bağlı. Benim hiç iç karnım olmadığından erkenden büyüyor. Mesela benim 14 den itibaren inanılmaz büyümeye başladı. Bir de erkek bebek daha sivri. Vücut yapınıza bağlı.