Nazliip Canım ben hamile kalmadan önce kullanıyorum yüksek çıkmışdi Benim de Aralık’ta gebelik oldu dozunu yükseltmiştik boş gebelik oldu kürtaj oldum ama bu ay yine aynı ömür boyu kullanacağım bir ilacmis bir ara umursamadim düzenli kullanmadim hemen çok yüksek çıkmıştı o yüzden mecburi kullanmak lazım hamilelik için de vücut için de önemli bir hormon o yüzden