ecs Kızlar suyum gelmedi nişanımda yok . Dün 1 2 kez çok çok şiddetli sancım oldu belim kasıklarımda geçti . bugün öğlenden beri yarım saatte ya da 15 dakikada bir çok çok şiddetli bıçak gibi kasıklarımda belimde özel bölgemde ağrı oluyor geçiyor. ayaklarımda da agri var . cok kasılmam oluyor . 38 +3 teyim . yalanci mi acaba yoksa dogum boyle mi basliyor
FatoS1994 ecs benimde dün cok agrim ve kasilmalarim oldu gece doguma gidecegim sandim ama agrim fazlalasmadi akinti biraz fazla gelmeye basladi su sandim hastaneye gittim agrim bile cikmadi ntsde dogum sancilari gelsede kurtulsak😐 39+4
NekwaSultan Benim 2.dogumum kasilmayla baslamisti onceki gün ogleden sonra baslayip ertesi geceye kdr kesilmedi gece nisanım geldi. Kasilma da olsa düzenli gelmesi önemli . Bir de dus al bakalim gececek mi geçerse yalancidir
ecs NekwaSultan Deniyim tesekkur ederim 🌸🌸 hamileliğim boyunca hiç böyle agrım kasilmam olmamıştı ilk kez böyle oluyor nişan olmayınca yalancıdır dedim ama o kadar kuvvetliki
Kypnrbrcu Kizlar 38+4 üm karnmda sag ve sol tarafta boyle karnimin icinde bisey karnimi sıkıyomus gibi oluyo acaba kasilma mi ilk gebeligim bilmuyrm