Sunshinez Daha önce de sezaryen olduğum için yine zorunlu olarak sezaryen olacağım, ekstra olarak riskleri; erken doğum, bebeğin gelişiminde gerilik, ameliyathanede oluşabilecek bazı komplikasyonlar gibi şeyler olabiliyormuş da düzelme ihtimali de var dedi, umarım düzelir