Kubra001111 Merhaba, biz de 19+1 olduk. Haftaya kendi doktoruma randevum var 18 Subat icinde detayli randevusu aldim 21+5 gunlukken doktorum 21-22 arasi en iyi bakiliyor demisti ona gore aldim. Bel agrisi, halsizlik, cabuk yorulma harici iyiyiz cok sukur🌼