Mzzz birinci düşükte araştırılmadı beş haftalıkken kaybettim. ikinci düşüğümde 9+3 te kalbi durdu bebek genetik teste gitti. İkiz olacakmış ama döllenme anında anne babadan bağımsız bi hata oluyor ve bölünemiyor tek bebek çift cinsiyet 69 kromozomlu hasta bebek olmuş o da ya anne karnındayken ölüyormuş ya da doğduktan iki hafta kadar yaşıyormuş maksimum. Sonra kimyasal geçirince eşimle kendimize baktırdık hafif düzeyde pıhtılaşma bozukluğu çıktı. İlk bebeğini bundan dolayı kaybetmiş olabilirsin dediler ikincinin bununla alakası yokmuş çünkü kan sulandırıcı hap kullanmıştım zaten. Nasip olmayacakmış işte kısacası 😔