egemsev banada ilk öyle demişlerdi geçen hafta farklı bir ebe ile görüştüm bu durumun çok saçma olduğunu belirttim oda bir yanlış anlaşılma olduğunu belirtti ve süreci düzgün bir şekilde anlattı , özel hastane gibi önceden gün verilmiyor bizde siz kontrollerinize geliyorsunuz doktorun belirttiği sıklıkla kontrollerde doktorun sezeryana alınmaya uygun görürse seni atıyorum yarın gel sezeryana alalım yada 2 gün sonra gel sezeryana alalım diyor yani önceden değilde aynı hafta içerisinde doğum yapacağınız gün belli oluyor dedi