rabiayy zaten içinde iki tane çıkıyor . Eğer bir tane kaldıysa onu bekletin çünkü bildiğim kadarıyla baya hassas ve kaliteliymiş test. Erken kullanıp boşa harcamayın 🥹 ay inşallah güzel haberler alırsınız. Bende Ovulasyon testini kullandım dayanamayıp yumurtalamadan 10 gün sonra yaptım o markanın gebelik testini sonra negatif çıktı. Şimdi bat 8-9-10 Şubat tarihleri arası bakalım adetim gecikince yapacağım 🥲