Dmrc5234- Kızlar dün kontrol de bebeğimin yönünü değiştirdiğini söyledi başı gogsumun orda olduğunu söyledi tekrardan döner mi doktor donedebilir donmeyedebilir dedi bu şekilde de olup da normal doğum yapan varmı çevrenizde
Kubrabsyg Dmrc5234- benim ilk oğlumda 36 da başaşağı dediler 37 de makat 38 de tekrar başaşağı 😂 doktorlar şok oldu birkaç kişiyi aradı çağırdı hatta acaba ben mi yanlış görüyorum bu kadar sık dönmesi normal değil diye yeri dar çünkü. Ama fazla hareketliydi son 39da doğum yaptım zaten
Aslaninannesi_ Dmrc5234- 35 haftalığım hala başı yukarda doktor dönmesi çok zor artık dedi 38.haftaya sezaryen günü aldık
seyma0661 Dmrc5234- hareketleri yavaşsa dönmez heralde diye tahmin ediyorum 🥹 bizimki de sadece 25.haftada baş gelişti onun dışında makat geliş 33+4 olduk hala kıpırdama yok. Çok hareketli bi bebek de değil 35-36ya kadar dönerse döner demişlerdi ama çok uyuşuk 🤣
Hshshzgsghzhshs Dmrc5234- tabiiii zor gibi ama belli olmaz hareketli bir bebek ise döner benim bebem 22. Haftadan beri ful baş geliş şuan 31 olduk doktorum kolay kolay dönmez daha dedi inşallah hayırlı bir şekilde dönmez de normal doğum istiyorum çünkü