sila_dgngn devleti beklemeyin o zaman sonucu gösterin aile hekimine olmadı özele de gidersiniz dediğim gibi benim de düşüktü gebelik planlamadan doktor bunları yükseltti ki benim bu kadar da düşük değildi 11 falandı o ara kimyasal gebelik geçirmiştim kanamam yoğundu o yüzden muhtemelen düşük çıkmıştı. O yükselmeden gebelik istemedi bütün vitaminlerime baktı kontrol altına aldı önemli diye. Hamilelikte bir de daha da düşüyor ilerleyen haftalarda. Mutlaka sorun bunları olmazsa damar yolundan verilsin ilaçtan daha hızlı etki ediyor.