Kızlar ben işten ayrıldığımdan dolayı sigortam durmuş durumda, benim normal sigortaydı eşim özelde çalıştığı için tamamlayıcı sigortası var ben eşimin üstüne nasıl geçerim, otomatik geçiyor diye biliyorum ama bugün eczaneden ücretli ilaç aldım sigortasız görünüyorum