Gsrn sıze ıyı gelır gelmez bilmiyorum ama ben de grıp olunca bununla daha kolay atlattım, ıyı geldı bana. Bı bardağa yakın ılık suya yarım lımon sıktım, bır çay kaşığı da bal koydum içtim her gün. Tavuk suyu içtim. Mandalına, soğan vs. Yedım. Ve bolca dınlenmek gerek. Çok geçmiş olsun