Hayırlı sabahlar hanımlar 17 haftalık gebeyim 3 bucuk civarı uyandım ic camasirim sırılsıklam di kokusuz renksiz bir islaklikti acile gittim hemen altan eliyle bakti akinti olabileceğini soyledi ultrasonda bakti bebek canli birsey yok dedi akinti bu şekilde olurmu lütfen bana bildiklerinizi söylermisiniz biraz icim. Ferahlasın istiyorum