Narincicek Sevgili Happy mom ailem gece 23.00 itibariyle yatışım yapıldı. Çok olmamak kaydıyla ara ara sancılarım devam ediyor. Sonunda bizde inşallah mutlu sona yaklaşıyoruz. Dualarınızda lütfen bize de yer verin🤲🏻🌺
Narincicek Polyana12 Beni doktorum çağırdığı için geldim. Yoksa bende sancım evde çekmek istiyordum. Ama nasip değilmiş.
Narincicek Duyguzun Yok malesef hala sancı kısmındayım. Önceki doğumum 4 saat sürmüştü. Bunda sancıları çok hissetmiyorum bile. En sonunda suni sancı verildi. Durum yine değişmedi🤦🏻♀️
1Aslhn Narincicek Sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin rabbim sizinle beraber bekleyen cümlesinin bu mübarek ay ve günlerin yüzü suyu hürmetine doğuma girenlere kolaylık anne / baba olmak isteyenlere müjdeli haberler nasip etsin Rabbim 🤲🏻🪄