KuBrA9238
Sizi korkutmak istemem inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız benim ilk gebeliğinde doktor 17 haftada fark etti detaylıya gönderdi hemen maalesef beyninde sıvı birikmiş ve kalbinde sorun vardı ona rağmen bebeğimin kalbi atıyordu doktor aldırma teklifi sundu kabul etmedim o zaman yıkıldım başka doktora gittik oda bu şekilde çok zor doğum bebeğe her an birşey olabilir dedi 21. Haftaya kadar bekledik su azalma olmadı bizde gebelik sonlandı ama inşallah sizde sıvı birikimi fazla değildir kaç mm doktor söyledi mi