Devletteki kadın doğum ağrın veya kanaman olursa bize gelme dedi burda doğum yapmıyoruz dedi kardeşimin eside hamile kanaması olmuştu burdaki devletin acile gitti müdahale etmediler başka hastaneye yönlendirdiler o yüzden acile gitmiyorum ilgilenmiyorlar çünkü burdada bir tane hastane var malesef