Aysgl1119 Kızlar burda doğum yapanlar var mı hizmetinden memnun muydunuz ? Birde doğum ücretleri şu an için ne kadar ?
Depresif_polyanna Aysgl1119 cevremde doğum yapanlar var. Ablam da yaptı ama baya oldu. 2900 civarı fiyatı. Ben su hastanesinden randevu aldim begenmezsem cinarliya gidicem ablamın doktoruna