mira_0102 Merhabalar, Osmaniye de olan varmı , sezeryan sonrası normal doğum yapan varmı bide ,yenihayt Hastanesi’nde Erçin bey varmış sezeryan sonrası normal doğum yaptıran ,olan varsa bilgi verirse çok sevinirim
Mucizee80 ayse68_ merhaba bn gebe okuluna gidiyorum ilk sezeryanm 3.5 yıl önce oldu ebe normal doğum düşünür müsün dedi dedim ki devlette desteklenmiyor diye biliyorum detayları konuşalım dedi yani destekleniyor demek ki
04052016mh Mucizee80 bende istiyordum geçen hafta sevgi hastanesinde bir doktora gittim yapabilir miyim diye sordum 2 sezaryenim var doktor küçük en az 5 yaşında olsa belki olurdu dedi Osmaniye de yaptıran yokmuş galiba dedim tıpta olacak şey var olmayacak şey var küçüğün 3.5 yaşındaymış ben şahsen o riski almam dedi 🤷🏽♀️ devlette de sormuştum gittiğimde burası çok yoğun yaptırmıyoruz Osmaniye de yaptıran da yok demişlerdi
Mucizee80 04052016mh arkadaşım çocuğu 3 yaşındayken ikizleri normal doğum yaptı yeni hayat Hastanesi’nde bazı doktorlar riski göze almıyor konuşacağım bugün gebe okulundaki ebeyle isterseniz sizede bilgi verebilirim
04052016mh Mucizee80 ayy çok iyi olur canım en azından gidip görüşürüm antepde doktor bakayım diyordum daha yaptıran varsa diye
Mucizee80 04052016mh doktorun onay verirse yapıyorlarmış bir daha ki kontrolde doktorumla konuşup ona göre ilerleyecez
04052016mh Mucizee80 nasıl yani doktor onay verirse ne demek? Yani takipli doktorum izin verecek başka hastanedeki doktor ona göre mi yaptıracak
Mucizee80 04052016mh doktorunuz normal doğuma engel bir durumunuz yoksa onay vereckmiş başka hastanedeki doktor için değil
04052016mh Mucizee80 hımm yeni hayat hastanesindeki doktor mu bakıp onay veriyormuş ona göre doğum yaptırıyor
Mucizee80 04052016mh yeni hayatta doğum düşünüyorsanz evet doktorunuza söyleyin arkadaşım İlkan beyde yaptı doğumu burdan biride 3.5 yl önce Erçin hocada normal doğum yaptı hatta onun 2 2.5 vardı sezeryan ile
04052016mh Mucizee80 tek sezaryen mı acaba benim 2 tane oldu bu 3. Gebeliğim geçen hafta sevgi hastanesinde bayan bir doktor vardı ona gittim ben yaptırmam dedi de küçüğümle doğumda 3.5 yıl olacak arası
Mucizee80 04052016mh ikisi de ikinci digumuydu siz bnce bir Erçin hoca ile bu konuyu konuşun Erçin hocaya güvenirim şahsen
Busilata İbni sina Özcan beyde normal doğum taraftarı çok fazla ama sezeryandan sonra normal önerir mi bilmiyorum