Nergisim09 geçen hafta perşembe kürtaj oldum doktor bu ilaçları verdi değerim dusmeyince cuma günü mtx iğnesini oldum bu ilaçları da içmeye devam ettim kürtaj oldugum için mtx iğnesini etkilermi bu ilaçlar doktor birşey demedi ama
Dilaren Nergisim09 benim bildiğim metotreksat kullanılırken folik asid kullanılmaz 2 defa dış gebelik geçirdim 4 defa mtrx kullandım
OmerNfs Nergisim09 geçmiş olsun canım bende mtx vuruldum ama ilaç kullanmadım hatta devamında 6 yada 7 ay kadar karaciğer ve böbrek enzimlerine baktırman gerekiyor düzenli bir şekilde
Nergisim09 Dilaren valla doktor kürtaj sonrası verdi iğne olcagim Zaman kullanma demedi yarın kan vercem inşallah değerim düşmüş tür 7. Günüm yarin
Dilaren Nergisim09 inşallah canım yinede sor doktora hatta yabancı kaynaklara İngilizce çeviri ile yaz folik asid yasak düşük olması için
Nergisim09 Dilaren kan için gidiyorum canım hayırlı artık ne diyim demir olarak verdi galiba onu bilmiyorum