Kendi isteğimle sezaryen olmaya karar verdim doktor bugün kontrolde 4 kilo dedi bebek için 39. Haftaya yeni girdim normal doğum yaparsın yada yapamazsın dedi %50 şansım vardı bende sancı başlamadan doğum sürecine girmeden sezaryen olmak istediğimi söyledim sizce fikirlerinize ihtiyacım var korkuyorum ikisinden de