Betuloz ben isteğe bağlı sezeryan düşünüyorum canım 38+6 ya gün aldık yani 7 Şubat ama doktorum sancın başlar suyun gelir bişey olursa gel diyor bende emin olayım boşuna gitmiş olmayayim istedim cunki hastanem 1 saatlik mesafe de git gel zor oluyor dogurcaksam gideyim 😀