Ne yaptıysam olmuyor kızlar 😢bebeğim 15 günlük sütüm çok az.gunde en az içtiğim su 4 litre,kayısı kuru dut hoşafı,tahin helvası,hurma,ceviz, yumurta,her öğünde bol dereotu ve yeşillik tüketiyorum beslenmeme çok dikkat ediyorum,annem burda sağolsun yardım ediyor uykusuz da kalmıyorum her emzirme sonrası mutlaka sağım yapıyorum dün en son eşime solgarin b12 sut arttıran vitaminini aldırdım başladım kullanmaya gel gör ki yine olmuyor yine olmuyor.bebegim memede 5-6 dk durup ağlayarak çıkarıyor mama ve ya süt sagip icirmezsem asla uyumuyor çünkü aç ve doymuyor.sut saginca da 1 saatte max 50ml çıkıyor.artik iyice moralim bozuldu başka deneyecek ne kaldı kızlar bir fikir akıl verin.artar mı sütüm yoksa aksine daha da azalıp tamamen mamaya mi geçerim morale ihtiyacım var 😢