Meli59 devlette son güne kadar bekletiyorlar. Nişan, su gelir yada sancı olursa doğum başlamış demektir tabi bunlar olunca doğum hemen olmuyor 1-2 gün sürebilir. Sürebilir diyince de korkutmıyım, 1-2 gün boyunca sancı çekmiyorsun, hafif hafif ağrın olur yada hafif hafif belirtin olur, doğum başlamasına yakın son saatler sancın sık olur. Tabi ki biz acemiler en ufak belirtide soluğu hastanede alırız 🤣 doğum belirtisi geldikten sonra çatı muayenesi yapılır, nst de sancı ve kalp atışları kontrol edilir eğer herşey yolunca ise açılma olması beklenir, eğer süre uzun olacak gibiyse suni sancı ile hızlandırma yapabilirler, yada doğum yakın gibiyse yine hızlandırmak için suni sancı verebilirler. Aslında bizim normal şartlarda evde bekleyip egzersiz ile kendimizi rahatlatmamız gerekiyor, duş almamız gerekiyor, sancı sıklaştığı zaman hastaneye başvurmamız gerekiyor, aslında normali bu. Tabi bizim o an ne yapacağımız belli olmuyor 🤣