Merhaba arkadaşlar. Nihalin bahçesi hayıt macunu kullanan varmı aranızda ? Veya kullanıp faydasını göreni bileniniz varmı ? Çok methini duyuyorum. Danışmak istedim. 6 yıldır çocuğum olmuyo. Ve sebepsiz eşimdede bendede bir problem yok. Bi kez aşılama denedim olumsuz sonuçlandı. Bütün doğal yollara başvurdum sanırım bi kaldı umarım deneyip faydasını gören vardır aramızda