Benim de sehir dısında oldugum bi dönemim olmustu yaklasık 4 aylık falandım her gün kusan ben bi anda kusmalarım kesilmisti, hatta cok az kanamam olmustu leke seklinde. Dönene kadar tatilimden keyif almadım ağladım sürekli dönememistim hastaneye de gidememistim. Geldim meğer hava değişimi olmus sadece bosuna evham yapmısım. Ondan sonra 2-3 kez durduk yere de oldu böyle. Çok kafanıza takıyosanız dr görünebilirseniz görünün ama icinizi ferah tutun normal seyler bunlar