betulkprn Merhaba 2 düşük yaşadım çatlatma iğnesiyle 3.denememizde hamile kaldım 6.haftada kalp atışı duyduk 7.haftada kalbi durdu kürtaj yapılacak Ağrılımı bir işlem mi nasıl ilerler durum aranızda var mı olan
Anonim1_ betulkprn 9. Haftamda kalp durması sonucu oldum anestezili oldum 10 dk sürüyor uyandığımda regli sancısı gibi ağrım vardı ilk gün kanamam vardı sonrası normal işlerime rutinime döndüm 2 saat sonra
orkidemm_ betulkprn çok geçmiş olsun canım hiç korkma anestezili ile olur muhtemelen 15 dklık işlem sonrası rutin hayatına devam ediyorsun
Smiley87 betulkprn Allah yerini doldursun en kısa zamanda inşallah. Benim de 9 haftalıkken kalbi durmuştu. Çok basit bir işler 10-15 dakikalık az bir narkoz veriyorlar, uyandığında hiç birşey hissetmiyorsun. Sonrası işte adet olmuşsun gibi oluyor
betulkprn Anonim1_ bir kaç gün beklesem kürtaj olmasam belki kanamam gelir kendi düşer bilemiyorum tabi zehirleme durumu 1 aydan sonra oluyormuş
Anonim1_ betulkprn haftası ileri gebelikte kürtaj şart zaten kendi kendinize düşük yapmayı beklesenizde parça kalırsa yine olmak zorundasınız 2 kat problem
betulkprn Anonim1_ dava evvel hiç parça kalmadı hep kendi düştü bakalım tabi eğer kanama falan gelmezse mecbur kürtaj olucam
Anonim1_ betulkprn bence kanamayı beklemeyin hiç doktorunuzla konuşup olun hatta şey bana doktorum 10 gün dinlen sonra reglini beklemeden deneyebilirsin dedi
betulkprn Smiley87 teşekkür ederim Allah razı olsun başka bi doktorada kalp atışı için görünmüşmüydün
Smiley87 betulkprn evet perinatolojiye gitmiştim. Ayrıntılı ultrasonla baktılar, beyin gelişiminde sıkıntı varmış o yüzden kalbi durmuş olabilir demişti
betulkprn Ozlemdemir 2 düşükten sonra gen testi istendi bu hamileliğimde kan sulandırıcı iğne kullandım fakat kalbi durmuş dendi
betulkprn Ozlemdemir Ozlemdemir kalbinin durması sebebi belli değil henüz kürtaj olmadım yarın başka bir doktora gidip kürtaj günü isticem