D123456 hala dikiş aldıracak şekilde dikiyorlar mı ya. 2 buçuk sene önce devlette normal doğum yaptım çok dikişim vardı 10 dan fazla ebe bunlar eriyen dikiş dedi kendiliğinden düşecek dedi bende hep öyle yapıyolar sanıyorum. Aman pansuman falan yapın enfeksiyonla uğraşmayın bide