Tugce234 Merhaba Ocak ayından itibaren Sgk başlattım. Doğum nisan sonu olacak. 37. Haftada çalışamaz raporu alsam 90 günü tamamladığım için doğum parası almaya hak kazanabilir miyim? Bilen yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🏻
Minikbebegimm06 Tugce234 son 1 sene içinde minimum 90 gün isteniyor muhtemelen alamayabilirsiniz 170 i arayıp detaylı sorun
Talentedmom Tugce234 sigortada çalışan arkadaşıma sordum ben ek5 den ödeme yapıyorum alabilir miyim diye 32.haftada doktordan rapor alacakmışız
SenaAtis Tugce234 çalışabilir raporu aldığınızda çalışamaz tarihinize kadar sigorta devam eder. İnsan kaynakları uzmanı olarak yazıyorum
Tugce234 SenaAtis peki o şekilde 90 günü geçiyor almaya hak kazanır mıyım acaba sizce teşekkür ederim dönüş yaptığınız için 🙏🏻
Borttee SenaAtis daha önceden 2385 gün sigortam var temmuzda işi biraktim. Eylül’de hamile kaldım .doğum Haziran’da rapor almadan yani şuan aktif çalışmıyorum parayı almam mümkün mü sena hanım
SenaAtis Tugce234 rapor tarihinizden önce 90 gün sigorta gününü dolduruyorsanız evet hak kazanırsınız
gamzela47 SenaAtis Ben şimdi 17:4 günüm ne zaman işe girsem hak kazanırm son iki ay doğum iznine ayrılıyorm diye duydum doğru mu
SenaAtis gamzela47 32. Haftada çalışır alıp 37. Haftaya kadar çalışabiliyorsunuz durumunuza göre tabii. Şu an girseniz mayısta çalışır alıyorsunuz
gamzela47 SenaAtis teşekkürler🙏 peki misal şuan ben 17.4 günüm 22 haftada calışmaya başlasam diyorum ne kadar gün calışşsam ödemeyi alabilecem teşekkürler🙏 Allah razı olsun
EbruDemir81 SenaAtis benim 32. haftada aldığım çalışabilir raporum var fakat bel ağrısı yaşıyorum çok fazla ortopedi veya fizik tedaviden rapor almış olsam bu iznimi etkiler mi
esra34_ SenaAtis hamilelik 9 ay ya ortalama o 9 ay içindemi 90gun sigorta olması lazım yada hamilelik öncesi mi 90 gün sigorta olması lazım onu anlamadım tam
Tugce234 Talentedmom sizde mi son 3 ay kala sigorta başlattınız ben öyle yapmak durumunda kaldım en son 2023 de sigorta çıkışım oldu depremden dolayı işten ayrıldım. 32. Haftada çalışabilir alırsak 37. Haftaya kadar 5 hafta daha sigorta günü yatacak tam kurtarıyor gibi