Fatmadk 21 haftalık hamileyim geçen haftadan beri 2.defa oluyor bebeğim sanki karnımın sol tarafına geçiyor o an o kadar sertleşmiş oluyor ki orası karnımın şekli sola kaymış şekilde görülüyor bir dakika falan sürüyor başına gelen var mı ilk hamileliğim o yüzden merak ettim
Melis06 Fatmadk ben de ayni 21 deym benmde sag tarafmda bazen sertlk oluyr ve ayni yamuk gibi olyr ve yururken o tarafm daha gergin deriden icten boyle cekio gibi oluyo
Gulgul0608 benimde bir kere oldu sol tarafım şişti gibi oldu ama sonra tekrarlamadı hiç bende direk o tarafta toplanmıştır diye düşündüm açıkçası
Ebratc Bende 23 haftalığım çok ayakta kaldığım da , yorulduğum da ve üzüldüğüm de oluyor bana da normal bir durum