Merhaba kizlar bebeğim 6 aynı bitirdi 7. Ayına girdi ama kilosu düşük ama boyu uzun.Doktor kilosunun az oldugunu söyleyip raporlu bu mamayı yazdı bize bugun kullanmaya basladik sizler kullandinizmi kilo alımı vs.nasil oldu sizin bebeklerinizde ve yan etkisi oldumu sizlerde hiç