Genellikle kız bebek annenin guzelligini alır derler ve cildi kotulesirmis ya erkek bebeklerde de anne guzellesirmis doğru mu acaba yada hamilelikte sivilcelenip erkek doğuran var mı ? Benim cildim baya sivilcelendi hemde ucu olmayan köklü olanlardan bir aydır duruyor yerleşti sanki oraya 😏😥 11+2