13 ve üstü tehlikeli büyük tansiyonda sınır 14/9 . Küçük tansiyonda 9/6 geçen hafta 13 /6 138 bandında gittim hastanede yükseldi iyice bende 2 gece yattım idrar topladılar protein kaçağı var mı diye . ALFAMET başlattılar . Günde 3 kere .Tansiyon basite alınacak bişe değil . Yatış yapılırken zaten anlatmışlardır yada imza atarken görmüşsünüzdür . Son haftalar daha dikkatli olmak lazım 1, 2 kere ölçüyordum doktor günde 4 kere ölç dedi 14/9 bandını görürsen hemen gel . 36+2 deym bende . Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin