meryys -serpil25 Merhaba çok eski konu ama inşallah görürsünüz gebelik kayıplarınız da kalp atışı mi duruyordu
-serpil25 meryys ilk gebeliğimde kalp atışı bile olmamıştı ikincide gelişimi aşırı yavaştı kalbi attı bi kaç gün sonra durdu kan akışı az olduğu için büyülemiyordu