Kbrmsl Kızlar ilk defa bebislerim olacak ikiz inşallah yavaş yavaş alısverise başlayacagım biberon ve emzik önerisi istiyorum sizden nasıl olmalı başlıkları markası link olarakta atabilirsiniz kaydedeyim ☺️
Betamom Kbrmsl emzikte kesinlikle bibs diyorlar. Biberonda philps avent. Bende günlerdir arastırıyorum buna karar verdim
Aysegulllyyy Biberon dr. browns aldım emzik avent night time aldım 🫶🏻 her bebek her emziği tutmuyor diye çok çok almadım açıkçası..
betulsahin ilk bebeğimde iki tane bibs almıştım ama asla emziği tutmamıştı. Sonrasında da başka emzik almadı. İkinci bebeğim için bu kez ben de avent aldım, biberonu da yine avent almayı düşünüyorum.