Opmiyimgebeyim Motivasyon veremeyeceğim sanırım ama samimiyetimle yazacağım. Ben de acaba ssvd yapmalı mıyım diyerek yola çıktım. Doktorum da Perinatolog. Kendisini seçmemdeki sebeplerden biri de buydu. En iyi fikri bir riskli gebelik uzmanından alabilirim diye düşündüm. Vajinal doğum denememe karşı çıkmadı. Arzu ediyorsam destekleyeceğini söyledi. Uzunca konuştuktan sonra kişisel fikrini öğrenmek istediğimi söyledim. Sorum netti: doktor bey sizce sezaryen sonrası vajinal doğumun risk almaya değer bir faydası var mı? Bir saniye bile düşünmeden cevap verdiğini gözlerimle gördüm. Bence hiç gerek yok dedi. Aksi bir durumda seni 5 dakika içerisinde sezaryene almamız gerekecek, kayıp vermemek için elimizden geleni yapacağız. Zaten rahminde önceden kalma sezaryen kesisi var dedi.