Ertugrulgulcem24 Ozlm-ozlm ay bende sizle ayni tarihte transfer oldum canı. Bekliyorum sabırsızlıkla güzel haberler alırız inşallah
Ozlm-ozlm İnşallah nelere dikkat ediyosun canım ben evde dolanıyorum iki gündür biraz yattım çok yatamadım sizinki kaçıncı gün embriyosuysu
Ertugrulgulcem24 Ozlm-ozlm 5.gün canım ya bn hep uzandım genelde ayağımın altına yastık koyup eşim bakıyor canım hiç dışarı çıkmadım ana bugün hastaneye gitmem gerekiyor serum taktırmak için mecbur gideceğiz yoksa hiç dışarıda çıkmazdım
Ertugrulgulcem24 Ozlm-ozlm benimde çok yok canım arada bir şeyler hissediyorum ama çok azıcık inşallah tutunurlar
Cambardak__ Merhaba bende 30unda transfer oldum ama hiçbir belirti kasık ağrım falan yok acaba tutmadı mı😞