Efsunib 27 dikiş çok fazlaymış, zor bi doğum süreci geçirmişsiniz. Her doğum kendine özel diyorlar ya bende normal doğum yapamadım diye lohusalık depresyonuna girip kurdeşen oldum. Sizi okuyunca şimdi iyili sezeryan olmuş dedim Siz ve bebeğiniz sağlıklı ise gerisi bir şekilde hallolur. 🌸🥰🙏🏻🍀 çok geçmiş olsun rabbim şifa versin biran önce iyi olursunuz inşallah 🌸🌸