Bugün 33 +1 haftalıkken muayene gittim çocuk kanala girmemiş poposu göbeğimin altındaymış iki hafta sonra tekrar gel eğer yine aynı pozisyonda olursa sezeryan dedi
Bende o an ki şok ile o gün mü sezeryan olacak diye sormak aklıma gelmedi
İki hafta sonra da 35 olacağım üstelik sezeryan için erken değil mi sizce kızlar