Benimde ailemde çoğu kişide şeker var anneannem, dedem,dayım, annem vs ama her çocukta olacak diye bir şey yok biz 3 kardeşiz ben çok korkardım acaba bende olur mu diye hamile olmadan önce hastaneye gidip onun için özel test yaptırmıştım doktor çok iyi dedi herhangi bir şeyiniz yok demişti, ablamda çıktı şeker.
Cumartesi günü de benim şeker yüklemesi olacak bakalım. Ama aklında soru işareti kalmasın ilk doktor kontrolünde doktorun ile paylaşırsın durumunu o daha detaylı bilgi verir sana 😌