YusufBetlBulut canım benımde 29haftalıken bebeyın suyu gıdıyormus bılmıyordum ıc camasırımı cok deyıstırıyodum takmıyodum fazla ama doktora gıttımde soyledım doktorum bebeyın ıcın zararlı suan gıtmesı dedı suyunun yatırdı benı 3gun serumlarla durdurdu cok sukur suan ıyıyız 31+3haftalıgım