agustosboceklerim2 Mervemth özele gidenlerin çoğu sanırım ya sezeryan tercih ediyor yada kontrol için gidiyorlar hiç normal doğum yapan ile karşılaşmadım açıkçası
agustosboceklerim2 Hilalvc elif esendemire gidiyorum memnunum suanlik Ahmet bey de iyi doktor diye biliyorum ama hiç gitmedim ona bir kere hayal beye gittim daha sonra elif hanıma gitttim hep