seyma0661 Sila_38 çalışmaya devam ediyor olsaydım alırdım da şuan çalışmadığım için onun parasıyla da almak mantıksız geliyor 😂 ondan dolayı düşünmedim
Yazmelegi_ Sila_38 sevgililer günü için almiycam ama 16 şubat yıldönümümüz, eşofman takımı düşünüyorum
Balbebek012 Sila_38 daha ne yapalım di mi 😅😅 ben hediye almayı bıraktım estikçe alıyorum 14 şubat için daha esmedi ahahah😂romantikliği m yine zirvede
Sila_38 Yazmelegi_ Benimde aklımdan öyle şeyler geçiyor saat seti alayım dedim nişanlı olduğumuz zaman almıştım
seyma0661 Sila_38 sabretsin martta vercem en büyük hediyeyi 🤣 bu ay da kendime alışveriş yapıcam belki araya ona da pijama takımı sıkıştırırım çocuğumuz yeni pijamalarıyla tanısın babasını dkfjfj
Sila_38 Balbebek012 O bana alırsa bende alabilirim neden olmasın önce bana alsın sonra zamanı gelince en büyük hediyesi gelcek zaten 😂😂