Miraninannesiiiiii geçmiş olsun. Sizin ailenizde veya eşinizin ailesinde böyle bı sıkıntı varmı. Gogusunun tam ortasında içe donukluk var .
Pectus excavatum diye geçiyor tanısı doğru mu.
Göğüs kemikleriyle ilgili sıkıntı olduğunu okudum.
Ailede veya hamileik sırasında yaşanan gelişimsel sıkıntı olabilir diyor
Çok geçmiş olsun inşaallah çok kötü bir durumda değildir daha detaylı bilgi alırsınız.
Bence başka doktorasl daha gidin farklı doktor görüşleri alın . Rabbim şifa versin