bellaaaa aslında normal rahime yerleşme ağrısı olabilir adet ağrısı gibi olur yani genelde hamilelik boyunca bu tür ağrılar olabilir ilk rahime yerleştiği için çocuk normal diye düşünüyorum ama aklınızda kötü bir düşünce varsa hastaneye yarın randevu alın ve gidin